نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل کیا کارناوال 2016

بعد از ده سال انتظار، در سال ۲۰۱۵ کیا کارنیوال جدید به بازار استرالیا آمد. کیفیت و طراحی که این خودرو از آن بر خوردار  است ارزش انتظار این همه مدت را داشت. نسبت به مدل پیری که داشت تغییرات خیلی‌ زیادی در طراحی و مهندسی‌ کیا کارنیول صورت گرفته.

در واقع یکی‌ از مهم‌ترین مسائلی‌ که شرکت کره ای کیا و هیوندای به آن پی‌ برده اند و نسبت به دیگر خودرو سازان به خوبی‌ آن را اجرا میکنند؛ کیفیت محصول نهایی است.

اما ژاپنی‌ها هنوز یک پله از کره ای‌ ها در صنعت خودرو سازی جلوتر هستند . اگر هم بخواهید یک خودرو ی اروپایی‌ خریداری کنید که مثل یک خودرو ی کره ای از کیفیت بالا و قیمت ارزان  برخوردار  باشد، مجبورید ۱۰‌ها هزار دلار هزینه کنید.

 

 

  • طراحی

 کارنیوال جدید دارای طراحی جدید و جذابیت خاصی است و دیگر آن جعبه ی متحرک نیست که سوار بر چهار چرخ بود. حال یک مینی ونی است برای کسانی که از نفرات زیادی در خانواده برخوردار هستند. از نظر طراحی، همه از جلو پنجره ی بزرگ و تو چشم کارنیوال جدید خوششان میاید و طراحی عقب آن هم با پنجره‌های نازک و همچنین شکل چهار گوش آن خیلی‌ دوست داشتنی است. 

ارتفاع جمع و جور کارنیوال نسبت به مدل قبلی‌ کوتاه تر است و پارک کردن آن خیلی‌ آسانتر می‌باشد. اما فاصله بین دو محور بیشتر است که جا پای بیشتری برای سرنشینان ارائه می دهد. در کل می شود گفت که ارتفاع بدنه کارنیوال زیاد است.  

طراحی صندلی‌‌های کابین به صورت 2 صندلی‌ در جلو، ۳ تا در وسط  و 3 صندلی‌ دیگر در عقب می باشد. در ردیف وسط که دارای ۳ صندلی‌ است، صندلی‌ وسطی از آن دو تا کوچک تر است و قابل تا شدن است که برای صندلی‌‌های بغل مثل یک میز عمل می‌کند و یا کاملا برداشته می شود و به سرنشینانی که در کنار نشسته اند، فضای بیشتری ارائه می دهد. 

کابین کارنیوال از فضای زیادی برخوردار است که هم جا ی زیادی برای بار دارد و هم برای سرنشینان با جا به جا کردن صندلی‌ سرنشینان به صورت مختلف. سه‌ صندلی‌ ردیف آخر قابل تا شدن هستند تا فضای بار بیشتری برای جا به جایی‌ وسایل بدهد. حتی اگر هم تمام صندلی‌‌های سرنشینان در جای خود باشند، باز هم فضای بار در عقب کابین به اندازه ی کافی‌ خواهد بود.  

جای پایی که ما بین صندلی‌‌ها وجود دارد آنقدر زیاد است که فقط در یک لیموزین به این اندازه خواهد بود. برای نشستن و دسترسی‌ به صندلی‌‌های ردیف سوم نسبت به خودرو‌های این کلاسه بهتر است،که  برای کودکان یا افراد با جثه کوچک راحت تر هم می شود. 

 

  • ایمنی‌

 از نظر ایمنی‌، کارنیوال دارای تجهیزاتی است که در تصادفات از صدمه زدن به سرنشینان و غلط خوردن خودرو جلو گیری میکنند. ضمن اینکه کارنیوال به سیستم کنترل ترمز در پیچ‌ها نیز مجهز  است.

 

  • پیشرانه/ جعبه دنده‌

 مینی ون‌های بزرگ برای جا به جا کردن سر نشینانش با حجم بار زیاد نیاز به قدرت زیادی هم دارند. اما کیا کارنیوال این قدرت را فقط با یک پیشرانه بنزینی شش سیلندر V6،  ۳/۳ لیتری و پیشرانه چهار سیلندر ۲/۲ لیتر توربو دیزلی که از گشتاور بالایی‌ هم بر خوردار است ارائه می دهد. 

قدرت پیشرانه بنزینی و دیزلی کارنیوال به ترتیب ۲7۶ و 197 اسب بخار  می‌باشد و گشتاور آنها نیز به ترتیب ۳۳۶ و ۴۴۰ نیوتن متر  می‌باشد. طبق آزمون‌های رسمی‌ که انجام شده، مصرف سوخت این دو پیشرانه به ترتیب 6/11 و ۷/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده.

 

 

  • حس رانندگی‌‌

  طراحی هوشمندانه و مهندسی‌ حساب شده ی کیا نتایجی‌ همچون کارنیوال نسل جدید به دست آماده. کارنیوال هم زمان با رانندگی‌ فوق العاده ای که دارد، کابین جا دار برای راحتی‌ سرنشینان و حمل بار ارائه می دهد. در این مینی ون هشت نفره دسترسی‌ به صندلی‌‌های ردیف اول و دوم به راحتی‌ صورت می‌گیرد. اما برای استفاده از ردیف سوم، برای بزرگسالان و افراد با جسته ی بزرگ کمی‌ دشوار خواهد بود. با این حساب این مینی ون دارای سایز متوسطی است و مثل SUV  های تمام قد معاف از مشکلات دسترسی‌ به ردیف سوم نخواهد بود.

رانندگی‌ کارنیوال خوب و حرفه‌ای است و حتی رانندگان تازه کار هم در عدم رانندگی‌ ایمن  با آن به مشکلی‌ رو به رو  نخواهند شد. سیستم‌های ایمنی‌ که رو این مینی ون وجود دارد رانندگی‌ آن را خیلی‌ امن کرده. برای مثال اگر راننده ای با سرعت بالا وارد یک پیچ بشود، سیستم‌های ایمنی‌ موجود به هر شکلی‌ از تصادف احتمالی و خطر جان سرنشینان جلوگیری می‌کند. 

پارک کردن کارنیوال به دلیل دید خوبی‌ که دارد و سنسور‌های پارکینگ که تمام مدل‌ها به آن مجهز هستند بسیار راحت است.

ترمز دستی‌ کارنیوال که به صورت پدال طراحی شده خیلی‌ هوشمندانه نیست. چون در بغل ترمز  خودرو قرار گرفته و مدام با آن پدال اشتباه گرفته می شود. اما به خاطر راضی‌ کردن خریداران آمریکایی‌ از این مینی ون، اینطور طراحی شده. ولی‌ خودرو‌های کیا به زودی مجهز به ترمز دستی‌ برقی‌ خواهند شد مثل دیگر خودرو‌های اروپایی.

عمل کرد پیشرانه کارنیوال خیلی‌ خوب است حتی با کابین دارای سرنشین و بار در حد معمول. آزمون‌های خیابانی ما در مورد کارنیوال خیلی‌ خوب بوده و با گشتاور بالایی‌ که از آن برخوردار است. علاوه بر اینکه در هر نوع رانندگی‌ کاملا جواب گو بوده و در مصرف سوخت هم صرفه جو. چون مصرف سوخت آن در بزرگراه‌ها و جاده‌های کناره ۶ تا ۸ و در شهر از ۹ تا ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده. نتایج به دست امده برای کلاسه ی خودش خوب است و  نسبت به SUV های هفت یا هشت نفره صرفه جو تر است.

 

  • مشخصات فنی‌‌‌

قیمت فروش

۴۱،۴۹۰ دلار

مصرف سوخت در شهر

۱۱/۶ لیتر/۱۰۰ کیلومتر

تولید میزان CO2

 ۲۷۱گرم/ کیلومتر

حجم مخزن زن سوخت

۸۰ لیتر

تعداد سندلی‌

۸

ضمانت خودرو

۷ سال/ بی محدودیت

زمان لازم برای سرویس

۱۲ماه/ ۱۵۰۰۰ کیلومتر

پیشرانه

شش سیلیندر با پیشرنه ۳/۳ لیتری

اسب بخار/گشت آور

۲۰۶ کیلووات/۳۳۶ نیوتن متر

ابعاد : طول، عرض، ارتفاع

۵۱۱۵ میلیمتر،۱۹۸۵ میلیمتر،۱۷55 میلیمتر

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو  کادیلاک ATS کوپه مدل 2016

اگر به دنبال یک خودرو لوکس جمع و جور کوپه هستید، یک پیشنهاد مهیج نسبت به انتخاب های معمولی برای شما داریم و آن کادیلاک ATS  کوپه مدل 2016 است که نسبت به ماشین های آلمانی محافظه کار جلوه بیشتری دارد. مبتنی بر طرح سدان این خودروی کوپه طراحی داخلی و شاسی با شکوه را با ویژگی های مشخص ماشین های اسپرت در هم آمیخته است. به طور حتم این یک خودرو ممتاز در این کلاس است.

 

کادیلاک ATS کوپه-01

 

تنها یک سال پس از شروع به کار، کادیلاک ATS کوپه با لیست بلند بالایی از تغییرات برای سال 2016 روبه رو شد. این خودرو یک موتور 3600 سی سی 6 سیلندر دارد که کمی نیرو و گشتاوری بیشتری نسبت به موتور قبل ایجاد می کند و مصرف سوخت نیز بهتر شده است. گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به طور استاندارد نصب است که جایگزین نوع سابق 6 سرعته شده است. بااین وجود، گیربکس 6 سرعته دستی در موتور 2.0 T سفارشی است.  سیستم الکترونیکی دارای پردازش گر قدرتمند تر و عملکرد های مسیریابی به روز شده می باشد و همچنین افزودن APPLE CarPlay و Android Auto  برای سازگاری با تلفن های هوشمند باعث ارتقاء کیفیت شده است. اما افسوس که سیستم کنترل پنل  لمسی مرکزی همچنان بد قلق باقی مانده است.

 

رقابت در این بخش محدود اما سخت است و توسط دو ماشین بی عیب ونقص آلمانی انجام میشود. BMW سری دو ماشین کوپه  کوچک و سبک با هندلینگ ماشین های اسپرت است که دو موتور توربوشارژ فوق العاده دارد. در حالی که BMW سری 4 بزرگتر در عین حال پیچیده تر است و ویژگی های گشتاور یکسانی دارد. یک مرسدس بنز کلاس C کوپه کاملا جدید آماده است تا سال 2017 وارد بازار شود. Audi A5 در همین زمان در سنگر است با ظاهری مثال زدنی، بدنه ای زیبا و سیستم چهار چرخ محرک.

لکسوس RC یک رقیب سرسخت برای این خودرو خواهد بود. چراکه اینبار یک موتور 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر جای موتور 6 سیلندرقبلی را گرفته است. اما اگر تصور میکنید که کادیلاک ATS کوپه مدل 2016 باعث میشود ظاهر دیگر ماشین ها بد به نظر برسد این را بدننید که عاشق سواری آن نیزخواهید شد.

 

 

  • طراحی بدنه و امکانات رفاهی کادیلاک ATS کوپه

کادیلاک ATS کوپه مدل 2016 یک ماشین 4 نفره لوکس کوپه است که 4 تیپ دارد: پایه، Luxury،Performance  وPremium. سدان  ATS و ATS-V پیشرفته به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.تجهیزات تیپ پایه به صورت استاندارد شامل: رینگ های 18 اینچی، آینه های جانبی مجهز به گرمکن و چراغ راهنما، چراغ جلو خودکار، دو خروجی اگزوز، استارت ریموتی ( فقط در گیربکس های اتوماتیک) ، دوربین دید عقب، دسترسی و استارت بدون کلید، روکش وینیل ،فرمان تلسکوپی با روکش چرمی، صفحه اطلاعات راننده 5.7 اینچی، OnStar همراه با قابلیت وای فای 4G و سیستم صدای Bose با 9 بلندگو با رادیوی ماهواره ای، 2 خروجی USB و جک کمکی می باشد.

 

سیستم CUE و بسته Surround sound برای ATSکوپه پایه به صورت سفارشی در دسترس است به اضافه 12 بلندگو سیستم صوتی  Bose و سیستم اطلاعاتی مصرف کنندگان کادیلاک که شامل کنترل صدا، صفحه لمسی 8 اینچی، شارژر گوشی بی سیم، قابلیت اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم سازگار با  Android Ato ، Apple CarPlay با تشخیص صدا، 3 خروجی USB و رادیو HD است.

 

کادیلاک ATS کوپه-02

 

تجهیزات استاندارد تیپ Luxury عبارتند از: CUE سیستم، چراغ های جلو زنون تطبیقی، آینه های الکتروکرومیک ( سمت راننده و داخلی)، سنسور های جلو و عقب پارک، تودوزی چرم،صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 12 جهت، صندلی برقی سرنشینان با قابلیت تنظیم در 10 جهت، حافظه ذخیره سازی مخصوص راننده و سیستم CUE می باشد. تجهیزات سفارشی عبارتند از  سیستم مسیریابی که به صورت یک مجموعه همراه با استریو Bose 12 اسپیکری و 110 ولت خروجی است. پکیج safety شامل تجهیزاتی از قبیل : نور بالای اتوماتیک ،برف پاکن های خودکار و تعدادی تکنولوژی مربوط به ایمنی  رااضافه میکند.( به بخش ایمنی مراجعه شود). پکیج Cold Weather، سیستم گرمایشی فرمان و گرمکن صندلی های جلو را نیز به این ویژگی ها اضافه می کند.

 

تیپ Performance شامل  :رینگ های 18 اینچی،تزئینات دستگیره های بیرونی، پکیج Cold Weather، سیستم Bose  به همراه 12 بلندگو، پدال های آلومینیومی و تکنولوژی های ایمنی از طریق پکیج Driver Awareness که مشابه پکیج Safety است. سیستم راهبردی و خروجی 110 ولتی باز هم اختیاری هستند.

 

همراه با تیپ Premium رینگ های 18اینچی، سیستم راهبردی و 110 ولت قدرت خروجی، نمایشگررنگی وفرمان تلسکوپی برقی وجود دارد. چرخ های عقب این مدل همراه با لاستیک های تابستانی است همچنین سیستم تعلیق اسپرت ، کمک فنرهای تطبیقی و یک دیفرانسیل ضد لغزش دارد.بیشتر ویژگی هایی که به صورت استاندارد در تیپ های ذکر شده در بالا وجود دارند در تیپ های سطح پایین به صورت سفارشی وجود خواهند داشت. تعداد کمی پکیج های سفارشی هم در دسترس هستند. پکیج Driver Assistدر تیپ Performance  و premium ، نمایشگر رنگی (در تیپ Performance) و کروز کنترل تطبیقی و همچنین تکنولوژی پیشرفته ایمنی را اضافه می شود.( به قسمت ایمنی مراجعه شود)

 

کادیلاک ATS کوپه-03

 

پکیج Track Performance که تنها درمدل 6 سیلندر Premium است، یک فن خنک کننده موتور و پدال ترمز ارتقا یافته نیز اضافه میکند. تمامی مدل های RWD زیر در سطح Premium میتوانند با پکیج V_sprotPerformance Suspension Upgrade سفارش داده شوند که شامل سیستم تعلیق RWD Premium همراه با رینگ های 18 اینچی و تایر های تابستانی است. آپشن های تکی شامل ترمز های ارتقا یافته، رینگ های متفاوت و سانروف می باشد.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور کادیلاک ATS کوپه

کادیلاک ATS کوپه مدل 2016  همراه با دو موتورعرضه می شود که هر دو آنها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک سازگار هستند. لازم به ذکر است، پدل شیفتر روی فرمان نیز وجود دارد و گیربکس قدرت را به چرخ های عقب منتقل میکند. سیستم  چهار چرخ محرک نیز به صورت سفارشی قابل نصب  است.

 

پیشرانه تیپ  پایه را  یک موتور4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربو شارژر تامین می کند که قادر است 272 اسب بخارنیرو و 400 نیوتن مترگشتاور تولید کند. گیربکس 6 سرعته در صورت انتخاب سیستم محور عقب به صورت سفارشی می باشد.موسسه EPA مصرف سوخت این موتور را با سیستم محور عقب 10.5 لیتر در سیکل ترکیبی(12.4 در شهر و 8.8 در بزرگراه) و با سیستم چهار چرخ محرک حدود 10.9 لیتر در سیکل ترکیبی(12.4 در شهر و 9.1 در بزرگراه برآورد کرده است. همچنین مصرف سوخت این موتور با گیربکس دستی 11.9 لیتر در سیکل ترکیبی(13.6 در شهر و 9.4 در بزرگراه) تخمین زده شده است.

موتور 6 سیلندر 3 لیتری 335 اسب بخارنیرو و 386 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موسسه EPA مصرف سوخت این موتوررا با سیستم محورعقب 11.4 لیتر در سیکل ترکیبی ) 12.4 لیتر در شهر و 9.1 در بزرگراه) تخمین زده است و با سیستم چهار چرخ محرک 12.4 لیتر در سیکل ترکیبی ( 14.4 لیتر در شهر و 9.7 لیتر در بزرگراه) پیش بینی شده است.

 

 

  • ایمنی کادیلاک ATS کوپه

ویژگی های استاندارد ایمنی برای کادیلاک ATS کوپه مدل 2016 شامل دیسک  ترمز ضد قفل ، دوربین عقب، کنترل کشش و پایداری، Active front head restraints، کیسه هوا جلو و کیسه هوای محافظ زانوی راننده و همچنین کیسه هوای پرده ای جانبی اطراف است. همچنین سیسیتم Onstar که شامل هشدار اتوماتیک تصادف ، سیستم تماس اضطراری، ریموت درب ها ،مکان یاب خودرو مسروقه،مسیر یاب پیشرفته می باشد.

 

هر دو پکیج  Safety و  Securityو پکیج Driver Awarness شامل هشداربرخورد از جلو ، هشدار عبور از خط ، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب وسیستم Safety Alert  کادیلاک( با یک دکمه که در صورت خطر صندلی را می لرزاند . همچنین شامل سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر است که در صورت روشن بودن هشدار هنگام نزدیکی وسیله نقلیه از روبه رو هشدار میدهد.

پکیج Driver Assist شامل سیستم هشدار نزدیکی وسیله نقلیه از رو به رو و عقب است که همراه با ترمز خودکار اضطراری میباشد.

 

 

  • طراحی داخلی و امکانات خاص کادیلاک ATS کوپه

کابین داخلی کادیلاک ATS کوپه مدل 2016 دارای مواد  با کیفیتی نظیر چوب های زیبا و تزئینات متالیک است و اجزای داخلی با یکدیگر سازگاری دارند. استفاده از مواد پلاستیکی نه چندان مرغوب از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو در این کلاس کاسته است. با این وجود، دکمه ها و کنترل گر ها در جای خود به خوبی قرار گرفته اند.

 

سیستم سرگرمی CUE یک صفحه لمسی 8 اینچی دارد که شامل گزینه ها در ابعاد بزرگ است و عملکردی مانند گوشی های هوشمند و تبلت  دارد.

علاوه  بر این پس از لمس یک دکمه بازخورد لرزشی را نیز احساس خواهید کرد. این در تئوری یک ایده خوب است اما گزینه هایی مانند تنظیم صدا نسبت به کنترل های دکمه ای مرسوم با مشکلاتی همراه است. از طرف دیگر ATS یک رابط تشخیص صدای قدرتمند دارد پس اگر از کار کردن با صفحه لمسی سیستم CUE خسته شدید میتوانید دستورات خود را با صدای بلند بگویید تا سیستم انجام دهد.

 

کادیلاک ATS کوپه-03

 

در صندلی های جلو بیشتر رانندگان حتی افراد قد بلند احساس راحتی می کنند.نکته عجیب این است که صندلی های اسپرت سفارشی حتی با وجود پشتی های اضافه به اندازه صندلی های معمول راحت نیستند.  در مقایسه با سایر خودرو های کوپه این کلاس ، صندلی های عقب ATS کوپه نسبتا کوچک است البته اگر برای اولین بار خودرو کوپه را بررسی میکنید نکته عجیبی نیست اما به این نکته توجه کنید که جای سر، شانه ها و نشیمن کوچک است. با این که جلوی خودرو بزرگ است اما صندوق عقب هم مانند صندلی های عقب محدود و کوچک است و تنها 0.29 متر مکعب فضا دارد.

 

 

  • تجربه رانندگی کادیلاک ATS کوپه

کادیلاک ATS کوپه مدل 2016 از هر لحاظ تاثیر گذار است  وهندلینگ خوب واکنش فوق العاده اش درست مثل ATS سدان است. از نظرشتاب وکنترل عالی در پیچ ها همانند BMW سری دو می باشد. موتور توربوشارژ چهار سیلندری و همچنین نیروی گشتاوری زیاد در دور موتور شتاب سریعی به این خودرو می دهد. اما در شتاب بالا سر و صدا ایجاد میکند و از صدای معمول دور موتور خارج می شود.  پیشرانه V6 انتخاب معقولی به نظر می آید و مصرف سوختش از 2.0 T بیشتر نیست.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو فولکس واگن توارگ مدل 2016

این خودرو بیش از یک دهه است که به بازار عرضه شده است ولی مردم آشنایی زیادی با آن ندارند و به درستی نمی دانند در چه کلاسی از خودروها قرار می گیرد. فضای کابین، کیفیت سواری و قیمت آن به یک شاسی بلند لوکس شبیه است در حالی که شباهت های زیادی هم به دیگر محصولات کمپانی فولکس واگن مانند گلف، جتا و بیتل دارد.

 

فولکس واگن توارگ مدل 2016 آشکارا از کراس اوورهای متوسطی مانند نیسان مورانو و فورد اج یک سر و گردن بالاتر است و راحتی و قدرتی ارائه می دهد که قابل رقابت نیست. کیفیت ساخت کابین نیز بالاست و توان یدک کشی آن به 3490 کیلوگرم می رسد.

 

اگر صندلی های ردیف سوم برایتان اهمیت دارد، فولکس واگن توارگ مدل 2016 نمی تواند نیازتان را برطرف کند و در این صورت شاید آکورا MDX یا بی ام و X5 جذابیت بیشتری پیدا کنند. اگر هم به دنبال توانایی های آفرود هستید بهتر است به جیپ گرند چروکی نگاهی بیندازید که هم کابینی خوب دارد و هم از سواری باکیفیتی بهره می برد.

 

 

  • طراحی بدنه و تجهیزات خاص توارگ مدل 2016

فولکس واگن توارگ مدل 2016 یک شاسی بلند متوسط و پنج نفره است که در تیپ های Sport، Lux و Executive به بازار عرضه می شود.

تجهیزاتی که به صورت استاندارد برای تیپ پایه Sport ارائه می شوند عبارتند از: رینگ های 18 اینچی، چراغ های زنون تطبیقی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، پروژکتور، چراغ های روزتاب LED، چراغ ترمزهای LED، برف پاک کن اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن آینه های جانبی، کروز کنترل، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، صندلی های جلو برقی با قابلیت تنظیم در هشت حالت، فرمان تلسکوپی بشکن، روکش چرمی غربیلک فرمان، روکش وینیل V-Tex، صندلی های تاشو عقب به نسبت 40/60، آینه الکتروکرومیک، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، نمایشگر لمسی 6.5 اینچی، سیستم صوتی مجهز به سی دی خوان و هشت بلندگو، رادیو ماهواره ای و رادیو HD.

 

چنانچه پکیج Technology Driver Assistance را خریداری کنید این تجهیزات در اختیارتان قرار می گیرند: قلاب مخصوص یدک کشیدن تریلر، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم هشدار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، گرمکن غربیلک فرمان، نمایشگر لمسی 8 اینچی و مسیریاب ماهواره ای.

 

فولکس واگن توارگ-01

تیپ Lux از همه تجهیزات پکیج Technology Driver Assistance بهره می برد و این موارد را نیز به آن ها اضافه یا جایگزین می کند: رینگ های 19 اینچی، سقف پاناروما، آینه های جانبی تاشو برقی، آینه جانبی الکتروکرومیک در سمت راننده، مجرای هوای صندلی های جلو، حافظه تنظیمات راننده، روکش چرمی و صندلی های تاشو برقی عقب.

 

تجهیزات تیپ Executive عبارتند از: رینگ های 20 اینچی، غربیلک فرمان برقی قابل تنظیم، گرمکن صندلی های عقب، آفتابگیر دستی عقب، دوربین پارک دید گسترده و سیستم صوتی Dynaudio به همراه 10 بلندگو.

رینگ های 21 اینچی به صورت سفارشی فقط برای تیپ های Lux و Executive به فروش می رسند.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور فولکس واگن توارگ 

مدل های VR6 فولکس واگن توارگ به یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری مجهز هستند که می تواند 280 اسب بخار نیرو و 361 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور به صورت استاندارد در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4Motion قرار می گیرد. در تست سرعت، توارگ VR6 ظرف 7.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد، میزان مصرف سوخت نیز در سیکل ترکیبی 14.41 لیتر (16.10 لیتر در شهر و 11.90 لیتر در بزرگراه) برآورد شده است.

توارگ TDI از یک موتور دیزل 6 سیلندر و 3.0 لیتری بهره می برد که 240 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به صورت استاندارد در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم 4Motion قرار می گیرد. شتاب صفر تا صد این موتور 7.2 ثانیه و میزان مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 11.40 لیتر برآورد شده است.

 

 

  • ایمنی فولکس واگن توارگ 

همه تیپ های فولکس واگن توارگ مدل 2016 به صورت استاندارد به این تجهیزات ایمنی مجهز هستند: ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای صندلی های جلو، کیسه هوای پرده ای جانبی، ترمز اتوماتیک، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار عبور از خط.

در تست ترمز، فولکس واگن هیبریدی پس از پیمودن 36.88 متر متوقف شد ولی تیپ TDI به 37.49 متر احتیاج داشت تا متوقف بشود.

 

 

  • طراحی داخلی و تجهیزات خاص فولکس واگن توارگ 

کابین داخلی فولکس واگن توارگ از شکوه و جلال شاسی بلندهای لوکس بهره نمی برد ولی کیفیت بسیار بالایی درون آن احساس می شود. تزیینات چوب و کروم بسیار چشمگیر هستند. دکمه ها و دسته های کنترلی چیدمان بسیار خوبی دارند و نورپردازی سفید و فراگیر LED نیز کابین را روشن می کند. پنل ابزار بسیار زیباست و از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می برد.

فولکس واگن توارگ یک شاسی بلند است که دو ردیف صندلی دارد و پنج سرنشین را در خودش جا می دهد، با این حال، صندلی های عقب بسیار جادار هستند. فضای پای صندلی های عقب بسیار خوب است، صندلی ها از ارتفاع مناسبی برخوردارند و دید خوبی در اختیار سرنشینان قرار می دهند.

ظرفیت فضای بار پشت صندلی های عقب به 0.91 متر مکعب می رسد که چنانچه صندلی های عقب خوابانده بشوند به 1.81 متر مکعب افزایش پیدا می کند.

 

 

  • تجربه رانندگی

فولکس واگن توارگ هنگام عبور از جاده ها از توازن و تعادل خوبی برخوردار است و آن قدرها بزرگ نیست که نامتعادل احساس بشود. به لطف فرمان بسیار دقیق و پاسخگو، این شاسی بلند می تواند کیفیت سواری بسیار خوبی داشته باشد. این شاسی بلند هنگام حرکت در بزرگراه نیز بسیار خوب عمل می کند. صدای بسیار کمی وارد کابین می شود و ثبات و پایداری عالی این خودرو باعث می شود سواری با آن لذت بخش باشد و اعتماد به نفس بالایی به راننده ببخشد.

سیستم تعلیق ناهمواری ها را به خوبی جذب می کند و در آب و هوای برفی و بارانی عملکردی خوب از خودش نشان می دهد. موتور 6 سیلندر نرم و قوی است، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز تعویض دنده هایی سریع و به جا دارد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1395 | نظرات ()